728x90 AdSpace

Latest News

17 Eylül 2014 Çarşamba

Apple iOS 8 ile Türkçe öğrendi

TEKNOLOJİ devi Apple, yeni işletim sistemi iOS 8’i bugün kullanıcılara sunuyor. Mesajlar bölümüne eklenen yeni özellik ile tuşlara dokunmadan sesli ve Türkçe olarak mesaj yazdırılabilecek. Yeni işletim sisteminde mesajlar kısmındaki mikrofon tuşuna basan kullanıcılar, Türkçe konuşarak mesaj gönderebilecek. Türkçe Siri’den bir önceki adım olarak görülen bu yenilikte, yazının yanı sıra fotoğraf ve video gibi içerikler de sesli olarak yollanabilecek.

ŞARJ İÇİN ÇÖZÜM
Yeni işletim sisteminde dikkat çeken diğer bir özellik şarj kullanımına yönelik oldu. Android işletim sistemlerinde daha önce yer alan benzer bir özellikle, en fazla şarj harcayan uygulamalar kullanıcılara gösterilecek. Ayarlardan ulaşılabilecek bu özellik sayesinde kullanıcılar, en fazla şarj yiyen uygulamaları direkt olarak kapatabilecek. Böylece iPhone’ların şarj ömründen şikayet eden kullanıcılar, biraz da olsa rahatlatacak. Şarj için eklenen yeniliklere parlaklık ayarıda eklendi. Ayarlar bölümünde ekranın üzerine basılı tutun kullanıcılar daha kolay bir şekilde parlaklık ayarını yapabilecek.
Nasıl yüklerim?
APPLE’ın yeni işletim sistemi iOS 8’i yüklemenin iki farklı yolu bulunuyor. Bu yollardan biri Wi-Fi üzerinden iOS 8’i yüklemek. Wi-Fi ile akıllı cihazlarını güncellemek isteyenler, bu cihazlarını şarja da takması gerekiyor. iOS 8’i yüklemenin diğer bir yoluysa bilgisayar. Akıllı cihazını bilgisayarına bağlayan kullanıcılar, ekrana gelecek ‘güncelle’ düğmesine basarak, Apple cihazını güncelleyebilecek.
  • Blogger Yorum
  • Facebook Yorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Ürün hakkında: Apple iOS 8 ile Türkçe öğrendi Açıklama: Değerlendirme: 5 Author: Unknown
Scroll to Top